მიმოხილვა
ჩვენი თანხის დაბრუნებისა და ანაზღაურების პოლიტიკა 30 დღე გრძელდება. თუ თქვენი შეძენიდან 10 დღე გავიდა, ჩვენ ვერ შემოგთავაზებთ სრულ ანაზღაურებას ან გაცვლას.
დასაბრუნებლად, თქვენი ნივთი უნდა იყოს გამოუყენებელი და იმავე მდგომარეობაში, როგორც მიიღეთ. ის ასევე უნდა იყოს ორიგინალ შეფუთვაში.
დაბრუნების დასასრულებლად, ჩვენ გვჭირდება ქვითარი ან შეძენის დამადასტურებელი საბუთი.
თანხის დაბრუნება
თქვენი დაბრუნებული ნივთის მიღებისა და შემოწმების შემდეგ, ჩვენ გამოგიგზავნით ელ.წერილს, რათა შეგატყობინოთ, რომ მივიღეთ თქვენი დაბრუნებული ნივთი. ასევე შეგატყობინებთ თქვენი თანხის დაბრუნების დამტკიცების ან უარყოფის შესახებ. თუ დამტკიცდება, თქვენი თანხის დაბრუნება დამუშავდება და კრედიტი ავტომატურად დაერიცხება თქვენს საკრედიტო ბარათს ან გადახდის თავდაპირველ მეთოდს, გარკვეული დღის განმავლობაში.
დაგვიანებული ან დაკარგული თანხის დაბრუნება
თუ ჯერ არ მიგიღიათ თანხის დაბრუნება, ჯერ კიდევ შეამოწმეთ თქვენი საბანკო ანგარიში.
შემდეგ დაუკავშირდით თქვენი საკრედიტო ბარათის კომპანიას, შესაძლოა გარკვეული დრო დასჭირდეს თანხის ოფიციალურად დარიცხვას.
შემდეგ დაუკავშირდით თქვენს ბანკს. თანხის დაბრუნებას ხშირად გარკვეული დამუშავების დრო სჭირდება.
თუ ეს ყველაფერი გააკეთეთ და ჯერ კიდევ არ მიგიღიათ თანხის დაბრუნება, გთხოვთ, დაგვიკავშირდეთ {ელ.ფოსტის მისამართი}.
დაბრუნების მიწოდება
პროდუქტის დასაბრუნებლად, თქვენ უნდა გამოაგზავნოთ იგი შემდეგ მისამართზე: ბათუმი ტაბიძის 29ა.
თქვენ თავად იქნებით პასუხისმგებელი ნივთის დაბრუნების ტრანსპორტირების ხარჯებზე. ტრანსპორტირების ხარჯები არ ბრუნდება. თუ თანხას დაგიბრუნებთ, დაბრუნების ტრანსპორტირების ღირებულება გამოაკლდება დაბრუნებულ თანხას.
თქვენი საცხოვრებელი ადგილის მიხედვით, გაცვლილი პროდუქტის თქვენამდე მოსვლას შეიძლება დასჭირდეს განსხვავებული დრო.
დახმარება გჭირდებათ?
თანხის დაბრუნებასთან დაკავშირებით და დამატებითი კითხვების შემთხვევაში დაგვიკავშირდით ელ ფოსტა-ზე galinamekeidze33@gmail.com.
